Christmas Eve last night!

Julafton igår var helt fantastisk. Finns inte nog med ord för att beskriva känslan av att få flera efterlängtade saker.
Till exempel det finaste paketet innehöll en MacBook Air, som jag för den delen bloggar ifrån just nu. I studiesyfte såklart!
Sedan fick jag ett otroligt fint paket från pappa, ett objektiv till min systemkamera. Helt överlycklig!
Fick massvis med fina presenter, flera tillhörande min dator men även annat mysigt som alltid behövs.
Nu måste jag sminka mig eftersom mina kusiner plus familj kommer över om ca 30 minuter, kanske en timme. Vet faktiskt inte. Sedan ikväll kommer Christian och Julien över. Världens sötaste barn, som för övrigt har tre julklappar att få.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0