Tummy toys!

Mina nya piercingar har kommit äntligen. Lång väg ända från Australiens Tummy Toys. Så himla fina!
Jag beställde en ödla med röda ögon och en julgran, sen fick jag på köpet, dock var staven för lång, men fin svart piercing med rosa hjärtan.  Ska ta bättre bilder, så lägger upp dem sen!
piercing
Håller för den delen på och rensar min förra dator, damn vad det tar tid att föra över alla mina typ 6000 bilder? Plus musik och annat. Bara två timmar kvar tills det är klart.
Ska träna ikväll och borde börja plugga psykologi, då min lärare anklagade mig för fusk och tog provet. Jag lyssnade på musik och det var tydligen fusk. Plus jag borde göra inlämningsuppgiften.... GAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0