KAN BYGGARBETARNA FÖLJA SCHEMAT ELLER?!

Sur, trött tjej... Byggarbetarna skulle kommit innan nio för att stänga av vattnet... De skulle vart här nu... Jag vill sova, migränen är påväg men då jag är den enda personen hemma idag så måste jag vara vaken men har inte direkt lust att vänta... Plus att de började arbeta klockan sex imorse med att tömma alla element i huset på vatten plus att riva ut hela sovrummet. Så sjukt kul när man för en gångs skull är ledig!
Anyway så vet jag att jag är sämst på att blogga, varit mycket skit men som blivit löst.
Igår så testade jag BodyBalance på gymmet vilket är en blandning mellan yoga, tai chi och pilates. Var faktiskt väldigt intressant att testa, man blev omedelbart lugn och väldigt centrerad trots att kroppen fortfarande fick jobba. Låter väldigt weird men det var lite kul att känna det så kallade inre lugnet samtidigt som man fick styrka och smidighet.
Ikväll ska jag på Functional Moves vilket innebär styrka, uthållighet och balans i ett. Efter passet känns det att man har tränat vilket jag älskar.
Plus en rolig nyhet, Young Guns har support från Lower Than Atlantis på sitt gig den sjätte mars. Underbart!
Young Guns senaste musikvideo "Bones". Rysningar. Gus är väldigt snygg för den delen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0