Trött tjej

Hade migrän igår, och större delen av idag, helt utmattad. Ska upp supertidigt imorgon för att jobba med pappa. Sen åker jag ut till finaste Mik och ska rida på hennes superfina pålle.
Kollar igenom lite högskolor och universitet i London området för tillfället, har hittat några superbra med jättefina rum, men det är inte bara London som jag ska söka till såklart. Åh längtar efter ett miljöombyte och att starta ett helt nytt liv.
Alla som säger att jag kommer bli skyldig CSN massvis med pengar, so? Hellre skaffar jag mig en bra utbildning, får ett miljöombyte, träffar nya människor och startar ett helt nytt liv. Alla jag känner som valt att plugga utomlands har haft den bästa tiden i sitt liv. Hellre det än att sitta i Sverige säger jag bara!
Har faktiskt kollat på ett universitet på Mauritius, skulle vara galet kul att komma iväg så långt bort haha. Speciellt till ett så fint område.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0