Vattnet fungerar igen, woohooo

Ångrar lite att man kom ut som ett mähä till två grymt snygga byggarbetare... Hej mjukis, tjock för stor varsity jacket och tjocka tofflor, håret ser ut som ett fågelbo och hyn ska vi inte diskutera... Awkward moment?

Och bara för det så plingar dem på igen, nu är det klart för idag.. Iaf när det kommer till vattnet i huset.. (Blev ytterligare en gång medan jag skrev mitt inlägg...)
Underhållit mig själv genom att kolla på Pretty Little Liars och New Girl. Älskar Pretty Little Liars!
Finns fyra serier jag följer hyfsat bra, missar dock alltid ett par avsnitt innan jag sätter mig och kollar igen. Det är New Girl, Pretty Little Liars, Vampire Diaries och Gossip Girl.
Så himla mysig dag, ingen skola ingenting. Bara ta det lugnt, tills träningen ikväll då! Läs mer om functional moves på http://functionalmoves.se
fm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0